تناقضـــــات ذهنـــــــی

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم // موجیم که آسودگی ما عدم ماست

تناقضـــــات ذهنـــــــی

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم // موجیم که آسودگی ما عدم ماست

خدایا خشاب سلاح من در دست توست
مسلحم کن تا به میدان بیایم با خشابی
پر و کمک کن تیر هایم به هدف بخورد تا
در زمره مجاهدان فی سبیل الله باشم
آمین

آمریکا ، سدومی دیگر است

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۲ ب.ظ

خبرگزاری فارس: دادگاه عالی فدرال آمریکا ازدواج همجنسگرایان در همه ایالات را آزاد اعلام کرد

آیا آمریکا هم به سرنوشت قوم لوط دچار خواهد شد؟

وضعیت تاسف بار  شیطان بزرگ آمریکا و فساد درونی جامعه آمریکا نشان دهنده بیماری و عدم سلامت این خاک و داشتن مشکلی اساسی است.در چند روز گذشته ورق دیگری از فساد این کشور پدیدار شد و دادگاه عالی ایالتی آمریکا با رد غیرقانونی بودن همجنس‌بازی در 13 ایالت آمریکا همجنس‌بازی را در 50 ایالت این کشور قانونی اعلام کرد که  این حکم یک روز پس از آن اعلام شد که باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید میربان تعدادی از گروه‌ها و سازمانهای همجنسگرا بود و در حمایت از آنان مراسم شام ترتیب داده بود و نکته جالب توجه اینکه رئیس‌‌جمهور آمریکا در صفحه شخصی  خود نوشت: «امروز مرحله‌ای بزرگ در مسیر حرکت ما به سمت برابری است».

اینکه آمریکایی ها وارد این مرحله از فساد شده اند که خطر بزرگی آنها را تهدید می کند و نمونه آن در تاریخ هست که از ان صحبت  خواهیم کرد نشان می دهد که بعد از گذشتن و طی مراحلی به این  سطح از فساد و گناه و تباهی رسیده اند که امروز دیگر دو  همجنس با هم به زندگی پرداخته و این زندگی را به زیستن با جنس مخالف ترجیح می دهند.

و اینکه آقای اوباما در یادداشت خود نوشت:«امروز مرحله‌ای بزرگ در مسیر حرکت ما به سمت برابری است». نشان می دهد که  آقای حقوقدان اشتباه فهمیده اند که آنها به سمت برابری در حرکتند  بلکه به  هلاکت تمدنی  نزدیک می شوند و  پیش بینی این هم زیاد سخت نیست ما نمونه قرآنی و تاریخی آن را در قوم لوط می بینیم که خداوند چگونه آنها را به محاق برد و این تمدن را نابود کرد . اینکه برابری چیست و  مفهوم صحیح آن به چه شکل است دراین یادداشت نمی گنجد اما به این نکته بسنده می کنیم  که عدالت و برابری  در نگاه اوباما کاملا غلط بوده و باید به دنبال نگاه مقابل ایشان  در مفهوم برابری  گشت .

و اینکه قانون و نظام قانونگذاری در آمریکا چرا این حق را برای همجنسگرایان به رسمیت شناخته  بر می گردد  به فهم نادرست از مفاهیم اساسی  مانند حق وحقوق ، برابری و عدالت و ... که منجر به این می شود که  یک قانون  نهایتا حوزه تمدنی ایالات متحده را به فنا و نیستی  بکشاند و عذاب خداوند  نازل  شود. صرف نظر از عذاب خداوند تهدید دیگری هم آنها را تهدید می کند و آن کاهش ازدواج و در نتیجه کاهش ولادت و پیر شدن جمعیت آنها است که این خود برای آنها که ادعای قدرت می کنند خطرناک است چراکه قدرت انسانی را از دست می دهند .

بماند بیماری های ناشی از این عمل که نظام درمانی آمریکا را به خود مشغول خواهد کرد و ده ها مشکل دیگر که هر کدام  به تنهایی یک کشور را فلج می کند.

تازه بگذریم از این موضوع که وقتی گناه مردم جامعه زیاد شد  خداوند برکات  آسمان و زمین  را قطع خوهد کرد که خشکسالی و دیگر مشکلات هم  نتیجه همین گناهان است که آقای اوباما  باید به آنها فکر کنند .

ازهمه مهمتر منع قرآنی این موضوع است که خداوند در قرآن می فرماید :   أَتَأْتُونَ الذُّکْرَانَ مِنَ الْعَالَمِینَ 

   آیا در میان جهانیان شما به سراغ جنس مرد می روید و همسرانی را که خدا برای شما آفریده است رها می کنید؟! شما قوم تجاوزگری هستید.»  (شعرا - 165)

و نیجه این نافرمانی در سوره شعرا  به این شکل آمده  : و بر [سر] آنان بارانى [از آتش گوگرد] فرو ریختیم. و چه بد بود باران بیم‌داده‌شدگان. (۱۷۳) قطعاً در این [عقوبت‌] عبرتى است، و[لى‌] بیشترشان ایمان‌آورنده نبودند. (۱۷۴)

قطعا این عذاب مختص قوم لوط نبوده و هر قومی که حرام خدا را انجام دهند مورد قهر و عذاب خواهند بود. آیا آمریکا هم به سرنوشت قوم لوط دچار خواهد شد؟

 

 

 

دیدگاه  (۱)

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۸ محمد سعید

سلام

وعده خدا نهایی است

انشاالله

به امید پیروزی نیروهای حزب الله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی