تناقضـــــات ذهنـــــــی

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم // موجیم که آسودگی ما عدم ماست

تناقضـــــات ذهنـــــــی

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم // موجیم که آسودگی ما عدم ماست

خدایا خشاب سلاح من در دست توست
مسلحم کن تا به میدان بیایم با خشابی
پر و کمک کن تیر هایم به هدف بخورد تا
در زمره مجاهدان فی سبیل الله باشم
آمین

صدای آمریکا هم درباره دفاع مقدس نوشت+ لینک

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۳ ب.ظ

دشمنی را باور کنیم یا سخن از شهدا را ؟

لینک نوشته بهنود مکری در سایت صدای آمریکا

بهنود مکری مجری شبکه صدای آمریکا در بلاگ خودش،پسر کالیفرنیا مطلبی در مورد فیلم تاریخی شیار 143 نوشته بود که تصمیم برآن گرفتم تا جواب او را بدهم گرچه از قدیم الایام گفته اند:جواب ابلهان خاموشی است اما تکلیف به سکوت نبود بلکه تکلیفم فریادبر سر کسانی بود که سال هاست در کشوری زندگی می کنند  که خود بزرگترین تروریست بالذات ،شیطان بزرگ و  ام الفساد قرن است. کشوری که نقشی اساسی در حمایت از صدام داشت ،صدامی که با حمایت کشورهای جنایتکاری چون آمریکا هزاران هزار از جوانان غیور سرزمین ما را کشت و چشم مادرانی را برای تمام عمر گریان کرد.

همین مطلب در :

خبرگزاری دانشجو

آقای مکری شما در جایی زندگی می کنید که از مجسمه آزادی اش خون می چکد.کشوری که مردم ایران اسلامی راتحریم می کند ،ترور می کند‌، تهدید به حمله می کند و خلاصه همه کار می کند تا ایران را نابود کند اما غافل از اینکه این کشور مورد عنایت خاص امام عصر است . کشوری که تو در آن زندگی می کنی دشمن ما است ،دشمنی که ما مدام مرگ بر او میفرستیم .شما هم که به نفع آن ها می نویسی و دم می زنی دشمن ما هستی . دشمنی که ازظالم حمایت می کند و خود انگار در ارتکاب طلم شریک است. صحبت فراوان است اما برسیم به نوشته شما که از هم سندی است از عناد شما با جمهوری اسلامی  که البته ما خوشحالیم دشمنان ما ساده لوحانی پول پرست هستند که برای زندگی چند روزه دنیا خود را می فروشند تا بهتر زندگی کنند اما غافل از آنکه زندگی بهتر چیز دیگری است.

اما ....

1- کلمه شهید و شهادت خیلی برایتان سخت است که حتی یکبار هم برای همان هایی که کشته شده میپنداریداستفاده نکردید و یا شاید زندگی در آمریکا بعضی چیزها را از یادتان برده است. اما بگذریم مقصود اینکه بنابر سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹:
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بعید می دانم به قرآن مراجعه کرده باشید چون اصولا این کار توفیق می خواهد که حتما حمایت از ظالم این توفیق را از شما سلب کرده است.

2-گفته بودید که مردم در ایران میل به دیدن چنین فیلم هایی ندارند اما خوب است به فروش این فیلم ها نگاه کنید تا حسابی کار دستتان بیاید که مردم میلی دارند یا نه ؟ مگر می شود کسی که در آمریکا زندگی می کند از میل مردم سرزمینی دیگر هم مطلع باشد.

3-گفته بودید این فیلم ها را افرادی خاص با استفاده از بودجه های دولتی و یا  با پول نهادها و بنیادهای مختلف  ساختند . فرض کنیم که حرف شما درست است. چه اشکالی وجود دارد که بودجه فرهنگی صرف معرفی شهدا به مردم بشود ؟البته خب این حرف ها را زدن از شما تعجبی ندارد چرا که راه شما مشخص است.

4-و در آخر هم گفته بودیدگروهها و جریانهایی همواره تلاش کردند با استفاده از چاشنی مذهب، جنگ با عراق را به جنگی ایدئولوژیک تبدیل کرده و از خودگذشتگیهای جوانان ایرانی را به نفع آرمانهایی که دارند تصاحب کنند.

جنگی که در تاریخ این کشور اتفاق افتاد هدفش ساقط کردن جمهوری اسلامی ایران و گرفتن خاک کشور بود.کسانی که به جنگ با دشمن رفتند هدفشان رضای خدا و حفظ اسلام عزیز بود که این موضوع به وفور در وصیت نامه شهدا یافت می شود.گرچه جانبازان عزیز این جنگ هم خود گواهانی برای این حرف هستند که می توانید مراجعه کنید .

دیدگاه  (۱)

سلام، با تشکر از شما

"صدای آمریکا هم درباره دفاع مقدس نوشت"

با آدرس:http://www.harfeto.ir/?q=node/44726


در سایت "حرف تو" انتشار یافت.

چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

هدیه سایت حرف تو  به شما: حتما قرار شاه و گدا هست یادتان---- آری همان شبی که زدم دل به نامتان—مشهد، حرم، ورودی باب الجوادتان—آقا عجیب دلم گرفته برایتان...

 

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی