تناقضـــــات ذهنـــــــی

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم // موجیم که آسودگی ما عدم ماست

تناقضـــــات ذهنـــــــی

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم // موجیم که آسودگی ما عدم ماست

خدایا خشاب سلاح من در دست توست
مسلحم کن تا به میدان بیایم با خشابی
پر و کمک کن تیر هایم به هدف بخورد تا
در زمره مجاهدان فی سبیل الله باشم
آمین

فتح الفتوح

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ

🔹حسین شریعتمداری:
امروز در داخل کشور با جریان خاصی روبه‌رو هستیم که نمی‌داند اگر ما در برابر دشمن یک گام کوتاه بیاییم او 10 قدم جلوتر می‌آید چون می‌خواهد ایران را به کشوری ضعیف، فقیر، عقب‌افتاده و توسری‌خور تبدیل کند.این جریان ثابت کرده که استکبارستیز نیست و برای حفظ قدرت خود حاضر است اصول را زیر پا بگذارد که البته آمریکا هم از آن صرفاً استفاده‌ ابزاری می‌کند و پس از اتمام تاریخ مصرفش رهایش می‌کند.

🔹کسانی که می‌گویند باید مدیر از خارج وارد کنیم، توان ما در حد ساخت آبگوشت است و آمریکا با یک بمب می‌تواند تمام سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد، اگر در کانون‌های تصمیم‌ساز کشور قرار گیرند به مملکت چوب حراج می‌زنند بنابراین ما چگونه آن‌ها را به مجلس بفرستیم؟

🔹این‌ها برجام را فتح‌الفتوح، معجزه و بی‌نظیر در تاریخ توصیف می‌کنند و با این کار در تلاش‌ هستند این تلقی را در مردم ایجاد کنند که باز هم به آن‌ها رأی بدهند. وقتی رهبری در نامه به رئیس‌جمهور می‌فرمایند برجام هزینه سنگینی داشت یعنی فتح‌الفتوحی رخ نداده است.

🔹راه و روش اصولگرایان روشن است و مواضع آن‌ها در برابر ستمگران برای همگان آشکار شده بنا بر این ایجاد گروه‌هایی به عناوین اصولگرایی معتدلانه بی‌معناست.

منبع خبرگزاری فارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۹
مصطفی یوسفی

دیدگاه  (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی